ویرایش نیتیو چیست؟
نوشته شده توسط : nobody

ویرایش نیتیو چیست؟


منظور از ویرایش نیتیو، ویراستاری مقاله ترجمه شده توسط ویراستاری است که به زبان انگلیسی مسلط و واقف است. امتیاز ویرایش نیتیو، اصلاح تمامی اشتباهات احتمالی از لحاظ نگارشی و گرامری و در بسیاری از مواقع بازنویسی متن انگلیسی به شکلی روان و قابل فهم از نظر یک فرد انگلیسی-زبان است.

از آنجا که ژورنالهای علمی استاندارد بالایی جهت برآورد کیفیت نگارش مقالات دارند، و اغلب افراد غیر انگلیسی زبان عدم تسلط به زبان مقصد را بعنوان بزرگترین مانع در پذیرش مقالات خود می انگارند، ویرایش نیتیو امری بدیهی و ضروری تلقی می شود.

لذا مرکز ترجمه تخصصی لبخند، بهترین کیفیت ویرایش نیتیو را به مدد بهره گیری از بهترین، با تجربه ترین و پرسابقه ترین ویراستاران مسلط به ترجمه و ویرایش زبان انگلیسی در زمینه مقالات علمی و تخصصی ارائه میدهد. اغلب دانشجویان، محققین و اساتید گرامی، مبادرت به ترجمه مقالات مورد نیاز خود از زبان انگلیسی به فارسی نموده اند و به دلیل آنکه به زبان فارسی به عنوان زبان مادری مسلط هستند، ترجمه ای مفهوم و با جمله بندی و نگارش مطلوب انجام داده اند. چون در زبان فارسی نیتیو تلقی می شوند. مطمئنا شما به کلمات و اصطلاحات تخصصی رشته خود به زبان انگلیسی آشنا هستید، اما نگارش آکادمیک به زبان انگلیسی کار راحتی نیست. و گاها مشاهده می شود که متن نگاشته شده به زبان انگلیسی، از نظر یک انگلیسی زبان خنده دار به نظر می رسد.

در اینجا است که نقش ویراستار و ویرایش نیتیو برجسته می شود. یک ویراستار حرفه ای به جمله بندی، شکل نگارش، گرامر، استفاده مناسب از کلمات، نشانه گذاری و غیره کاملا تسلط دارد و به راحتی می تواند با بهره گیری از دانش خود ویرایش نیتیو را به نحو احسنت انجام دهد. گاهی اوقات دانشجویان و محققین با تلاش زیاد مقاله ای با محتوای بکر و عالی تهیه می کنند، اما به دلیل عدم آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی یا عدم آشنایی با فردی که بتواند این کار را برایشان انجام دهد، از ارائه آن محتوا باز می مانند. اما مرکز ترجمه تخصصی لبخند به واسطه بهره مندی از مترجمین با سابقه این کار را برای این گونه افراد تسهیل نموده است. حتی اگر برای ترجمه متون خود از ما یاری نخواستید، در زمینه ویرایش نیتیو و با کیفیت می توانید روی ما حساب کنید.

صدور گواهی ویرایش
پس از رد شدن مقاله توسط مجله به دلایلی مانند ایرادات نگارشی، ایرادات گرامری، یا به طور کلی Poor English، برخی از این مجلات از نویسنده مسئول درخواست می کنند که مقاله را ویرایش و همراه با آن گواهی ویرایش معتبرارائه دهد. مرکز ترجمه تخصصی لبخند امکان صدور گواهی ویرایش آنلاین را فراهم کرده. یکی از امتیازات این گواهی ویرایش امکان رهگیری اصالت آن بصورت آنلاین توسط مجله است. به این منظور مجله می تواند با استفاده از لینک تایید اصالت گواهی، از اصالت گواهی اطمینان حاصل کند.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: